Прес-центр30 cічня 2019, 11:01

Голова райдержадміністрації Сергій Шакун провів планову розширену апаратну нараду

29 січня голова Попаснянської райдержадміністрації Сергій Шакун провів планову розширену апаратну нараду. Участь в нараді взяли перший заступник голови райдержадміністрації Роман Колесник, заступник голови РДА Карина Кошелєва, керівник апарату адміністрації Вікторія Попова, голови місцевих рад району, керівники установ, організацій та структурних підрозділів райдержадміністрації.
На початку наради Сергій Шакун в урочистій атмосфері вручив директору Попаснянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Марині Устенко обласну грамоту з нагоди відзначення Дня Соборності України. Також він повідомив, що на 06 лютого заплановано проведення другого засідання районної Ради регіонального розвитку, на якому буде розглянуто та затверджено перспективний план розвитку району на 2019 - 2021 роки. На теперішній час відбуваються обговорення цього плану, під час яких вносяться нові пропозиції. Так, за пропозиціями Попаснянської міської ради, цей план вже було доповнено і відповідні пропозиції були направлені до Луганскої обласної державної адміністрації. "Пропоную кожному керівнику території продумати, які ще проекти необхідно внести до перспективного плану для їх подальшої реалізації", - додав голова. Потім очільник району ознайомив присутніх із порядком денним та запросив перейти до обговорення озвучених питань.
Одним з найважливіших питань під час наради був стан ліквідації наслідків негоди на автомобільних дорогах Попаснянського району, про який доповів начальник відділу ЖКГ та будівництва Сергій Архипенко. Зокрема, він зазначив, що на сьогоднішній день всі комунальні служби району знаходяться в стані готовності щодо ліквідації можливих наслідків негоди. Для цього була виділена необхідна кількість паливно-мастильних матеріалів та активізована робота всіх служб. По завершенню виступу начальника відділу ЖКГ та будівництва, голови місцевих рад озвучили проблеми, які виникають на місцях під час ліквідації наслідків негоди. За підсумками розгляду питання було прийнято рішення розробити додатковий алгоритм взаємодії між райдержадміністрацією та місцевими радами для проведення ліквідації можливих наслідків негоди, налагодити взаємозв’язок із Службою автомобільних доріг луганської області та, по можливості, збільшити кількість посипкової суміші. 
Начальник управління Пенсійного фонду України в Попаснянському районі Наталія Остановська детально ознайомила присутніх із інформацією щодо створення паперових пенсійних справ жителів району з територій, які були приєднані до Попаснянщини у 2014 році. Вона оголосила перелік необхідних документів та строки, згідно яких кожен житель повинен звернутися до управління. Також вона зазначила, що розроблено графік виїзних прийомів спеціалістів, які прийматимуть документи на місцях. Цей графік доведено до відома голів місцевих рад – Гірської, Тошківської, Нижнєнської та керівників ВЦА міст Золоте і Новотошківка. Наразі спеціалістами Попаснянського управління ПФУ вже опрацьовано близько чотирьох тисяч пенсійних справ.
З доповіддю про стан науково-технічного упорядкування документів установами – джерелами комплектування НАФ, затвердження Положень про експертні комісії, підготовку зведених номенклатур справ та інструкцій з діловодства, призначення відповідальних за архів, виступила головний спеціаліст архівного відділу Попаснянської райдержадміністрації Юлія Сергеєва. 
Із останнім питанням порядку денного – про стан організації роботи Центру надання адміністративних послуг – учасників наради ознайомила начальник ЦНАПУ Марина Хільчук. Марина Ігнатіївна повідомила про графік роботи центру, послуги, які в ньому надаються, терміни підготовки документів та наголосила на тому, що відтепер у Центрі надання адмінпослуг працює дві робочі станції для оформлення, видачі, обміну паспортів громадян України для виїзду за кордон та для отримання паспорту у формі ID-картки. 
В розділі «Різне» з пропозиціями щодо виявлення на території району земельних ділянок без кадастрового номеру та права власності на них, виступив начальник відділу комунального майна Віктор Симоненко. Зокрема, Віктор Вікторович, окресливши основні напрямки роботи з вирішення «земельного» питання, запропонував головам провести найближчим часом окрему нараду з розгляду зазначеної проблематики та розробити алгоритм дій для його вирішення. 
Наостанок заступник начальника відділу праці, контролю та роботи з внутрішньо переміщеними особами управління соціального захисту населення Алла Шахова висвітлила питання щодо стану заборгованості із заробітної плати в районі, зокрема, у Комунальній установі «Услуга» міста Золоте. В ході обговорення питання розглядалися різні варіанти із вирішення окресленої проблеми та, за підсумками, було запропоновано голові Золотівської ВЦА Костянтину Ільченку розробити план з вирішення цього питання.
За підсумками наради головою було надано ряд усних доручень із зазначених питань та були оформлені протокольні доручення.