Прес-центр5 cічня 2021, 14:01

Стан розгляду звернень громадян у Попаснянському відділі Лисичанської місцевої прокуратури протягом 2020 року

Протягом 2020 року прокурорами Попаснянського відділу Лисичанської місцевої прокуратури, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», було розглянуто 65 звернень, з них 8 звернень було від юридичних осіб. Протягом 2019 року до прокуратури також надійшло 65 звернень.

Крім того, у відділі місцевої прокуратури налагоджена робота з приймання звернень громадян, що надходять на електронну пошту та «гарячу лінію». Зокрема, за вказаний період від громадян та юридичних осіб на телефон «гарячої лінії» надійшло 1 звернення, ще 5 звернень надійшли на електронну пошту відділу (у 2019 було 1 звернення, що надійшло на електронну пошту).

За результатами розгляду 26 звернень надані роз’яснення (2019 – 24), у задоволені 1 звернення відмовлено (2019 – 1),  2 звернення залишено без розгляду (2019 – 1), 28 звернень направлено до інших відомств для розгляду та вирішення по суті (2019 – 24).

За результатами розгляду звернень прокурорами відділу прийнято 5 рішень про внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань (2019 – 12).

Особистий прийом громадян прокурорами Попаснянського відділу Лисичанської місцевої прокуратури протягом звітного періоду поточного року здійснювався відповідно до затвердженого графіку. Так, протягом січня-грудня 2020 року на особистий прийом до прокурорів звернулось 17 громадян (2019 – 59). За результатами розгляду звернень було надано роз’яснення 12 громадянам (2019 – 43), відібрано 5 письмових заяв та звернень (2019 – 16).

Інформацію підготував прокурор відділу Олександр Суббота