Прес-центр25 вересня 2018, 14:09

В Попаснянській райдержадміністрації відбулась апаратна нарада присвячена економічному розвитку та покращенню інфраструктури району

Сьогодні, 25 вересня, в залі засідань Попаснянської райдержадміністрації відбулася щомісячна підсумкова розширена апаратна нарада, яку очолив голова райдержадміністрації Сергій Шакун.

Тематика апаратної наради була присвячена виключно питанням з економічного розвитку та покращення інфраструктури району.

З першим питанням щодо висвітлення результатів перевірки суб’єктів підприємницької діяльності робочою групою райдержадміністрації з питань запобігання та виявлення порушень у сфері продажу алкогольних, слабоалкогольних напоїв, пива та тютюнових виробів і робочою комісією, виступив начальник управління економічного розвитку та торгівлі Роман Колесник. Він відзвітував, що за останній час робочою групою разом із спецпідрозділом «Фантом» податкової поліції Державної фіскальної служби України було проведено обстеження деяких об’єктів торговельної мережі на предмет безліцензійного продажу тютюнових та алкогольних напоїв. Результатом перевірки стало надходження до ГУ ДФС у Луганській області коштів за оплату ліцензії ще від дев’яти приватних підприємств, які здійснюють продаж алкогольних напоїв та тютюнових виробів на території району. Після перевірки точок прийому металобрухту, районною комісією було також виявлено деякі недоліки, які незабаром будуть усунуті. Очільник району за підсумками першого питання доручив продовжувати виїзні візити до торгівельних точок та перевіряти легітимність роботи пунктів прийому металобрухту, а також розробити положення про роботу комісії, в якому деталізувати її дії.

Про алгоритм дій у разі виявлення на території району безхазяйного нерухомого майна, яке лишилось після розпаювання колективних сільськогосподарських підприємств, на кшталт, майстерень, складських приміщень, приміщень молочно-товарних ферм або інших споруд, присутніх поінформував начальник управління агропромислового розвитку Олександр Зуй. Зокрема, він наголосив на необхідності створення постійно діючої комісії при виконкомах, яка буде опікуватися питаннями безхазяйного нерухомого майна. Основною діяльністю цієї комісії буде інспектування безхазяйного майна, складання відповідних актів, їх розгляду на засіданнях виконкому, звернення до Бюро технічної інвентаризації та визначення статусу цього майна і після проходження всіх процедур – взяття на облік обстеженого майна.

Питання щодо збільшення надходжень коштів до бюджетів органів місцевого самоврядування шляхом збільшення відсотку від нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення, грошова оцінка яких проведена для розрахунку орендної плати за договорами оренди землі невитребуваних (нерозподілених) земельних часток (паїв) висвітлив головний спеціаліст відділу комунальних відносин Євгеній Димарчук. Він акцентував увагу присутніх, якими саме нормативно-правовими актами слід керуватися під час організації процесу виконання Стратегії удосконалення управління в сфері використання та охорони земель сільськогосподарського призначення державної власності та розпорядження ними, деталізував процес передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у власність громадян та дії під час формування лотів для продажу прав оренди або встановлення строку дії договору оренди не менш ніж на сім років та стартову ціну лота – не нижче 8% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Наостанок Сергій Шакун зазначив, що проведення в районі інвентаризації безхазяйного майна, перевірка ліцензій з продажу тютюнових виробів і алкогольних напоїв у торгівельних точках та легалізація земельних відносин між орендарями і орендаторами – це єдиний дієвий механізм наповнення як місцевих, так і районного бюджету, а також запорука сталого розвитку Попаснянського району.