Новини

Розміщено: 09.07.2018

 Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань                                                                                       

Громадське об’єднання повідомляє про внесення змін до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження громадського об’єднання протягом 60 днів з дня прийняття відповідного рішення.

Громадське об'єднання може здійснювати діяльність зі статусом юридичної особи або без такого статусу.

Документи, що подаються для державної реєстрації змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:

1) заява про державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об’єднання (організацію профспілки), що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

2) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління громадського об’єднання про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Документи, що подаються для державної реєстрації змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів:

1) заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

2) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, крім внесення змін до інформації про місцезнаходження та про здійснення зв’язку з юридичною особою;

3) реєстр осіб (громадян), які брали участь в засіданні уповноваженого органу управління юридичної особи;

4) відомості про керівні органи громадського формування (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку) – у разі внесення змін до складу керівних органів;

5) документ про сплату адміністративного збору, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою;

6) установчий документ юридичної особи в новій редакції – у разі внесення змін, що містяться в установчому документі;

7) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта або розподільчого балансу – у разі внесення змін, пов’язаних із внесенням даних про юридичну особу, правонаступником якої є зареєстрована юридична особа.

            Документи для державної реєстрації змін громадському об’єднанню із статусом юридичної особи можна подати до:

Головного територіального управління юстиції у Луганській області;
Центрів надання адміністративних послуг;
Місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

            Документи для державної реєстрації змін громадському об’єднанню, що не має статусу юридичної особи, можна подати до Головного територіального управління юстиції у Луганській області.

Зразки документів, що подаються для державної реєстрації можна переглянути на сайті Головного територіального управління юстиції у Луганській області (http://lugjust.gov.ua).

Контактний номер телефону Головного територіального управління юстиції у Луганській області з питань реєстрації громадських формувань: 0645242216, 0953624202.

Також, можна отримати консультацію за допомогою он-лайн чата з питань державної реєстрації громадських формувань за посиланням: http://lugjust.gov.ua/gf-chat/.

                                   За матеріалами Головного територіального управління юстиції у Луганській області      

 

Розміщено: 25.06.2018

 Дедлайн для засновників державних та комунальних друкованих засобів масової інформації спливає 31.12.2018!                                                                                                              

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області повідомляє, що 24.12.2015 року прийнято Закон України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації » (далі - Закон), який набрав чинності 01.01.2016 року.

          Відповідно до вимог Закону органи державної влади, інші державні органи та органи місцевого самоврядування повинні вийти зі складу засновників друкованих засобів масової інформації одним із способів, передбачених статтею 3 вищевказаного Закону, а саме:

1) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції – у разі відсутності у майні редакції державного (комунального) майна;

2) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції з перетворення редакції членами її трудового колективу у суб’єкт господарювання із збереженням назви, цільового призначення, мови видання і тематичної спрямованості друкованого засобу масової інформації;

3) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції з подальшою приватизацією майна редакції, що перебуває у державній чи комунальній власності, відповідно до законодавства з питань приватизації, якщо трудовий колектив редакції не подає протягом установленого цим Законом строку пропозиції про свою участь у реформуванні друкованого засобу масової інформації.

          Відповідно до зведеного переліку державних і комунальних друкованих засобів масової, які підлягають реформуванню, у Луганській області станом на 01.06.2018 року підлягають реформуванню 17 друкованих засобів масової інформації, з них станом на 20.06.2018 року пройшли процес реформування 7.

          Звертаємо увагу засновників державних та комунальних друкованих засобів масової інформацію на те, що у разі неподання заяви на перереєстрацію відповідного друкованого засобу масової інформації до Головного територіального управління юстиції у Луганській області  (відповідно до вимог ст. 11 Закону):

свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації буде визнано недійсним;

після прийняття рішення про визнання свідоцтва недійсним подальший випуск або розповсюдження друкованого видання відповідно до ст. 41 Закону України «Про друковані засоби масової інформацію (пресу) в Україні» вважатиметься порушенням законодавства про друковані засоби масової інформації та тягне за собою відповідальність відповідно до вимог ст. 186-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

                                   За матеріалами Головного територіального управління юстиції у Луганській області      

 

Розміщено: 21.06.2018

 

Інформація з приводу отримання адміністративної послуги «Видача дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства»

                                                                                                                        

Згідно до статті 42 - 42(10) Закону України «Про зайнятість населення» в частині застосування праці іноземців та осіб без громадянства на території України, праця іноземців та осіб без громадянства може застосовуватися на різних посадах в одного або декількох (двох і більше) роботодавців (в т.ч. юридичних осіб чи фізичних осіб-підприємців), за умови отримання дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства (далі - дозвіл) на кожній посаді.

Для отримання дозволу роботодавець подає до регіонального центру зайнятості наступні документи:

1) заява за формою, встановленою Кабінетом Міністрів України, в якій роботодавець підтверджує, що посада, на якій застосовуватиметься праця іноземця або особи без громадянства, відповідно до законів України не пов'язана з належністю до громадянства України і не потребує надання допуску до державної таємниці;

2)       копії сторінок паспортного документа іноземця або особи без громадянства з особистими даними разом з перекладом на українську мову, засвідченим в установленому порядку;

3)       кольорова фотокартка іноземця або особи без громадянства розміром 3,5 х 4,5 сантиметра;

4)       копія проекту трудового договору (контракту) з іноземцем або особою без громадянства, посвідчена роботодавцем.

Для працевлаштування окремих категорій іноземців та осіб без громадянства роботодавець додатково подає передбачені законом документи.

Для продовження дії дозволу роботодавець подає такі документи:

1) заява за формою, визначеною Кабінетом Міністрів України;

2)      фотокартка іноземця або особи без громадянства розміром 3,5 х 4,5 сантиметра;

3)      документи згідно з переліком для отримання дозволу, якщо вони змінилися.

Дозвіл видається на строк:

1) дії трудового договору (контракту), але не більш як на три роки - для особливих категорій іноземців та осіб без громадянства, визначених частиною другою статті 42 цього Закону;

2)       дії договору (контракту), укладеного між українським та іноземним суб'єктами господарювання, але не більш як на три роки - для відряджених іноземних працівників;

3)       дії рішення іноземного суб'єкта господарювання про переведення іноземця або особи без громадянства на роботу в Україну та контракту, укладеного між іноземцем або особою без громадянства та іноземним суб'єктом господарювання, про переведення на роботу в Україну - для внутрішньокорпоративних цесіонаріїв;.

4)   дії трудового договору (контракту), але не більш як на один рік - для всіх інших іноземних найманих працівників.

За наявності підстав дія дозволу може продовжуватися необмежену кількість разів.

Розмір плати за видачу або продовження дії дозволу становить:

1)      для дозволів, що видаються на строк від одного до трьох років або їх дія продовжується на такий строк, - шість прожиткових мінімумів для працездатних осіб, встановлених законом на 1 січня календарного року, в якому роботодавцем подані документи;

2)  для дозволів, що видаються на строк від шести місяців до одного року включно або їх дія продовжується на такий строк, - чотири прожиткові мінімуми для працездатних осіб, встановлені законом на 1 січня календарного року, в якому роботодавцем подані документи;

3)   для дозволів, що видаються на строк до шести місяців або їх дія продовжується на такий строк, - два прожиткові мінімуми для працездатних осіб, встановлені законом на 1 січня календарного року, в якому роботодавцем подані документи.

Роботодавець може отримати дозвіл, за умови встановлення заробітної плати у розмірі не менш як:

1)      п'ять мінімальних заробітних плат - іноземним найманим працівникам у громадських об'єднаннях, благодійних організаціях та навчальних закладах, визначених у статтях 34, 36, 37, 39, 41, 43, 48 Закону України "Про освіту";

2)   десять мінімальних заробітних плат - для всіх інших категорій найманих працівників.

Вимоги до мінімальної заробітної плати не застосовуються у разі отримання дозволу на застосування праці:

1)  іноземних високооплачуваних професіоналів;

2)   засновників та/або учасників, та/або бенефіціарів (контролерів) юридичної особи, створеної в Україні;

3)   випускників університетів, що входять до першої сотні у світових рейтингах університетів, відповідно до переліку, визначеного Кабінетом Міністрів України;

4)   іноземних працівників творчих професій;

5)   іноземних ІТ-професіоналів.

Отримувати дозвіл потрібно на кожну посаду, однак праця іноземних високооплачуваних професіоналів може застосовуватися без дозволу на посадах за сумісництвом, якщо строк дії трудового договору на посаді за сумісництвом не перевищує строк дії дозволу за основним місцем роботи.

Разом з тим, іноземний найманий працівник може суміщати роботу на посаді, визначеній дозволом, з роботою на посаді тимчасово відсутнього працівника, за умови, що суміщення триває не більше 60 календарних днів протягом календарного року.

Більш детальну інформацію можна отримати звернувшись за консультацією до фахівців відділу організації надання послуг роботодавцям Луганського обласного центру зайнятості за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Гагаріна, 20-в або за телефоном: (06452)27030

 

                                   За матеріалами Луганського обласного центру зайнятості  

 

Розміщено: 14.06.2018

 

Порядок оскарження рішень, дій або бездіяльності у сфері  

державної реєстрації прав та бізнесу

                                                                                                                        

Відповідно до Законів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»      у громадян з’явилась можливість оскаржувати рішення, дії або бездіяльність державних реєстраторів речових прав на нерухоме майно та державних реєстраторів юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – державні реєстратори прав), суб’єктів державної реєстрації до Міністерства юстиції України та Головного територіального управління юстиції у Луганській області.

Куди й на що можна скаржитись?

До Міністерства юстиції України подають скарги:

  1) на рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав (крім випадків, коли таке право набуто на підставі рішення суду, а також коли щодо нерухомого майна наявний судовий спір);

  2) на рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України.

До Головного територіального управління юстиції у Луганській області подають скарги:

  1) на рішення (крім рішення про державну реєстрацію прав), дії або бездіяльність державного реєстратора;

            2) на дії або бездіяльність суб’єктів державної реєстрації прав.

Що повинно зазначатися у скарзі на дії/ бездіяльність державних реєстраторів, суб’єктів державної реєстрації?

   1) повне найменування (ім’я) скаржника, його місце проживання чи перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних осіб), а також найменування (ім’я) представника скаржника, якщо скарга подається представником;

   2) зміст оскаржуваного рішення, дій чи бездіяльності та норми законодавства, які порушено, на думку скаржника;

   3) викладення обставин, якими скаржник обґрунтовує свої вимоги;

   4)  підпис скаржника або його представника із зазначенням дати складання скарги;

   5) відомості про наявність чи відсутність судового спору з порушеного у скарзі питання, що може мати наслідком скасування оскаржуваного рішення державного реєстратора та/або внесення відомостей до Державного реєстру прав.

До скарги додаються засвідчені в установленому порядку копії документів, що підтверджують факт порушення прав скаржника у результаті прийняття рішення державним реєстратором (за наявності), а також якщо скарга подається представником скаржника - довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження такого представника, або копія такого документа, засвідчена в установленому порядку.

У разі подання скарги на дії/бездіяльність державного реєстратора речових прав на нерухоме майно, скарга, окрім зазначених вище вимог,  також повинна містити:

- реквізити рішення державного реєстратора, яке оскаржується;

Звертаємо увагу, що скарга подається виключно у письмовій формі та повинна містити обов’язкові відомості, передбачені Законом, у разі якщо суб’єктом розгляду скарги встановлено порушення вимог Закону щодо строків подання скарги та вимог щодо її оформлення, суб’єкт розгляду скарги  зобов’язаний прийняти мотивоване рішення про відмову у розгляді скарги без розгляду її по суті.

Які існують строки для подання скарги та її розгляду?

Щодо термінів подачі скарг необхідно зазначити, що скаргу на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації прав мож­на подати до Міністерства юстиції України та Головних територіальних управлінь юстиції протягом 60 календарних днів з дня прийняття рішення, що оскаржується, або з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення її прав відповідною дією чи бездіяльністю.

Скаргу на дії Головних територіальних управлінь юстиції можна подати до Міністерства юстиції України протягом 15 календарних днів з дня прийняття рішення, що оскаржується, або з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення її прав відповідною дією чи бездіяльністю.

У разі якщо розгляд та вирішення скарги потребують перевірки діяльності державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації прав, а також залучення скаржника чи інших осіб, Міністерство юстиції України та його територіальні органи можуть подовжити строки розгляду та вирішення скарги, повідомивши про це скаржника. При цьому загальний строк розгляду та вирішення скарги не може перевищувати 45 календарних днів.

Які рішення приймаються за наслідком розгляду скарги?

За результатами розгляду скарги Міністерство юстиції України та його територіальні органи приймають мотивоване рішення про:

1) відмову у задоволені скарги;

2) задоволення (повне чи часткове).

У разі задоволення скарги, приймаються рішення щодо:

- скасування рішення про відмову в державній реєстрації прав та проведення державної реєстрації;

- внесення змін до записів Державного реєстру прав / Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та виправлення помилки, допущеної державним реєстратором;

- тимчасового блокування доступу державного реєстратора до Державного реєстру прав/ Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

         - направлення до Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату при Міністерстві юстиції України подання щодо анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю.

Звергаємо увагу, що Головне територіальне управління юстиції у Луганській області розглядає скарги лише стосовно державних реєстраторів та суб’єктів державної реєстрації прав, які діють в межах Луганської області.

 

Адреси, за якими необхідно надсилати скарги:

Міністерство юстиції України:

01001 м. Київ, вул. Городецького, 13.

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області:

93404 м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, 22.

 

 

                                   За матеріалами Головного територіального управління юстиції у Луганській області      

 

Розміщено: 01.06.2018

 

Вимоги до найменування громадського об'єднання

                                                                                                                      

В нашій державі будується громадянське суспільство. Громадяни вирішують конкретні проблеми, здійснюють представництво спільних інтересів, ведуть суспільно значущу діяльність. Вони беруть на себе відповідальність за спільне благо. В громадянському суспільстві громадські об‘єднання являють собою одну з найбільш оптимальних правових форм для допомоги фізичним особам у вирішенні їх спільних проблем, відстоюванні спільних інтересів. Одним із основних завдань засновників громадського об’єднання є визначення його найменування. Найменування громадського об’єднання викладається українською мовою, складається з двох частин: організаційно-правової форми (для громадських об’єднань це «ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ», «ГРОМАДСЬКА СПІЛКА») та власної назви, яка не повинна бути тотожною власним назвам інших зареєстрованих громадських об’єднань. Власна назва береться в лапки, та зазначається безпосередньо після організаційно-правової форми. Громадське об’єднання може викласти власну назву, поряд з державною мовою, іноземною мовою або мовою національної меншини.

Власна назва громадського об’єднання не може містити:

найменування органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, складових найменувань цих органів (міністерство, агентство, служба, інспекція, комітет, адміністрація, прокуратура, суд);
власну назву громадського об'єднання, діяльність якого заборонена в судовому порядку (протягом трьох років після набрання відповідним рішенням суду законної сили);
слова "державний", "комунальний" та похідні від них. Власна назва навчального закладу, установи чи організації у власній назві громадського об'єднання може використовуватися лише за згоди відповідного навчального закладу, установи чи організації;
Забороняється використання у власній назві громадського об'єднання історичних державних найменувань, перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України;
ім'я (псевдонім) фізичної особи у разі відсутності попередньої письмової згоди цієї особи або її спадкоємців, засвідченої в установленому законом порядку, якщо інше не передбачено законом;
інші позначення, використання яких обмежено законом.

Також необхідно звернути увагу, що при написанні найменування громадського об’єднання використовуються:

Розділові знаки та символи: лапки (" ", “ ”, „ “, « », які є тотожними), крапка (.), кома (,), двокрапка (:), дужки /( )/, апостроф ('), дефіс (-), тире (-), коса риска (/), знак оклику (!), знак питання (?), номер (№), плюс (+), знак рівняння (=), зірочка (*), ет комерційна (@).
Цифри: арабські (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0) та римські (I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, L, C, D, M).

 

 

                                   За матеріалами Головного територіального управління юстиції у Луганській області      

 

Розміщено: 07.05.2018

 Роботу оперативного штабу з протидії рейдерству та забезпечення прав і свобод власників і користувачів земель поновлено!                                                                                                                       

18 квітня 2018 року відбулось засідання Кабінету Міністрів України за наслідком якого було прийнято Протокол № 14. Відповідно до п. 4 розділу 7 вказаного протоколу головам облдержадміністрацій разом з територіальними підрозділами Мін’юсту, МВС, Держгеокадастру, ДФС, за участю представників органів прокуратури України та СБУ у зв’язку з проведенням весняної посівної кампанії було доручено взяти під особистий контроль стан дотримання прав та законних інтересів землевласників та орендарів земельних ділянок з метою недопущення зриву проведення весняно польових робіт, активізувати роботу регіональних міжвідомчих комісій з питань захисту прав інвесторів, протидії незаконному поглинанню та захопленню підприємств та оперативно реагувати на випадки силового захоплення земельних ділянок, об’єктів інфраструктури та інші прояви аграрного «рейдерства».

Відтак, 03 травня 2018 року за участю заступника голови Луганської обласної державної адміністрації Данієляна В.Р., начальника ГТУЮ у Луганській області Філатової Т.Д., представників територіальних підрозділів Міністерства внутрішніх справ, Держгеокадастру, Державної фіскальної служби та органів прокуратури було відновлено роботу оперативного штабу з протидії рейдерству та забезпечення прав і свобод власників і користувачів земель. Крім цього, до складу штабу входять представники Сєвєродонецького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, громадських організацій, спілок та асоціацій.

На першому установчому засіданні члени штабу ознайомились з персональним складом, графіком роботи мобільних точок доступу до системи безоплатної правової допомоги з локацією в межах Луганської області, встановили порядок проведення засідань не менше ніж один раз на два тижні починаючи з 03.05.2018 та доки не мине потреба. Також, на засіданні визначили контактні телефони «гарячої лінії» оперативного штабу, а саме: (06452) 4-24-93, (0645) 70-50-89, 067-851-94-73, 050-641-36-49.

Таким чином, оперативний штаб з протидії рейдерству та забезпечення прав і свобод власників і користувачів земель на Луганщині буде працювати за для захисту законних прав та інтересів українських громадян, протидії рейдерству, швидкого та ефективного реагування на будь-які незаконні дії стосовно протиправного захоплення майна аграріїв, надання правової допомоги в оформленні правовстановлюючих документів на земельні ділянки, сприяння правоохоронним органам у фіксації вчинених правопорушень для подальшого притягнення винних осіб до відповідальності доки не мине потреба.

 

                                   За матеріалами Головного територіального управління юстиції у Луганській області      

 

Розміщено: 07.05.2018

 Юстиція Луганщини крокує назустріч громадськості                                                                                                                             

Головним територіальним управлінням юстиції у Луганській області постійно здійснюються заходи, спрямовані на співробітництво з фронт-офісами у сфері реєстрації громадських формувань.

З метою забезпечення доступності та якості надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації громадських формувань Головним територіальним управлінням юстиції у Луганській області протягом березня-квітня 2018 року підписано ще дві угоди про співробітництво з Біловодською селищною радою Біловодського району Луганської області та Кремінською міською радою.

Відповідно до цих угод про співробітництво, центри надання адміністративних послуг виконавчого комітету Біловодської селищної ради та виконавчого комітету Кремінської міської ради, забезпечують прийняття документів та видачу результатів надання адміністративних послуг у сфері реєстрації громадських формувань.

Місцезнаходження Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Біловодської селищної ради — 92800, Луганська обл., Біловодський район, смт. Біловодськ, вул. Центральна, 130; контактний номер телефону -(06466) 20288; графік роботи — понеділок, середа, четвер 8.00-17.00, вівторок 8.00-20.00, п’ятниця 8.00-16.00.

Місцезнаходження Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Кремінської міської ради — 92900, Луганська обл., Кремінський район, м.Кремінна, просп. Дружби, будинок 13; контактний номер телефону — (06454) 21643; графік роботи — понеділок – четвер 08.00 — 16.00, п’ятниця 08.00 – 15.00.

Нагадуємо, що громадські формування із статусом юридичної особи можуть подати документи для державної реєстрації до центрів надання адміністративних послуг районних державних адміністрацій та місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, з переліком яких можна ознайомитись на веб-сайті Головного територіального управління юстиції у Луганській області за посиланням 

lugjust.gov.ua/napriamky-diialnosti/nap2/derzhavna-reiestratsiia-drukovanykh-zasobiv-masovoi-informatsii-ta-hromadskykh-formuvan/766-sub-ekti-prijomu-vidachi-dokumentiv-u-sferi-reestratsiji-gromadskikh-formuvan

 

                                   За матеріалами Головного територіального управління юстиції у Луганській області      

 

 

Розміщено: 11.04.2018

Захисти свою нерухомість за допомогою сервісу «СМС-Маяк»                                                                                                          

У питанні незаконного заволодіння майном принциповим моментом є час, тому чим швидше законний власник зреагує на захоплення майна, тим більше має шансів повернути вкрадене без втрат .

         За законом власник об’єкта нерухомого майна має можливість накласти заборону на проведення реєстраційних дій щодо власного об’єкта нерухомого майна терміном до 10 діб, аби протягом цього часу мати можливість звернутись до суду і зупинити незаконні дії.

Суттєво підвищити шанс на оперативне реагування й ефективно захистити свої порушені права на нерухоме майно землевласник може шляхом підключення до сервісу “СМС - Маяк”. Сервіс інформує фізичних та юридичних осіб про зміну статусу об'єктів нерухомого майна, а власників нерухомості — про надання заяв про проведення будь-яких реєстраційних дій відносно їх майна, а також про дату та час реєстрації такої заяви.

Завдяки цьому сервісу його користувачі отримують СМС-повідомлення про вчинення реєстраційних дій щодо нерухомості у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (далі – Державний реєстр прав).

Сервісна послуга з інформування про реєстраційні дії у Державному реєстрі прав надається виключно за умови наявності зареєстрованого права власності на окремий індивідуально визначений об’єкт нерухомого майна з присвоєним реєстраційним номером такому об’єкту:

а) власнику окремого індивідуально визначеного об’єкта нерухомого майна – про подані заяви у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень щодо належного такому власнику об’єкта нерухомого майна, а саме про реєстраційний номер, дату і час реєстрації таких заяв;

б) користувачу земельної ділянки – про подані заяви у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень щодо земельної ділянки, яка перебуває у користуванні такого користувача, а саме про реєстраційний номер, дату і час реєстрації такої заяви;

в) фізичним та юридичним особам – про проведені реєстраційні дії стосовно будь-якого окремого індивідуально визначеного об’єкта нерухомого майна без зазначення відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про суб’єктів таких прав.

Таким чином, фізичні та юридичні особи можуть бути проінформовані про будь-які реєстраційні дії, які вчиняються з їхньою нерухомістю, що суттєво збільшить шанси власників на захист власності від рейдерських атак.

 З метою ознайомлення з порядком дії, вартості та користуванням сервісом "СМС-маяк" необхідно перейти за посиланням: http://smsmayak.com.ua.

 

                                   За матеріалами Головного територіального управління юстиції у Луганській області      

 

 

Розміщено: 04.04.2018

Підсумки роботи Центру надання адміністративних послуг при Попаснянській районній державній адміністрації за I квартал 2018 року

Центр надання адміністративних послуг при Попаснянській районній державній адміністрації ( далі – Центр) було створено 27 грудня 2013 року з метою забезпечення доступності та спрощення одержання адміністративних послуг під час їх надання відповідно до Конституції та законодавства України.

 Основними завданнями Центру є:

організація надання адміністративних послуг в найкоротші терміни і  при мінімальній кількості відвідувань заявників;
спрощення процедури отримання послуг і поліпшення якості їх надання;
надання суб'єктам звернень вичерпної інформації і консультацій з  питання вимог та порядку надання адміністративних послуг.

 Основні принципи роботи:

 - орієнтація на суб'єкта звернення;

 - відкритість, прозорість та зрозумілість процедур;

 - запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг;

 - оперативність у вирішенні питань.;

 - забезпечення рівності прав всіх суб'єктів звернення.

 На відділ адміністративних послуг Попаснянської райдержадміністрації покладено здійснення матеріально-технічного та організаційного  забезпечення діяльності Центру, керівництво і відповідальність за організацію  його діяльності. Штатна чисельність  відділу адміністративних послуг складає 10 осіб.

Центр розміщується в приміщенні, яке належить до комунальної власності територіальної громади міста Попасна, загальною площею 132,8 кв.м.

В рамках програми ПРООН «Відновлення і розбудова миру» та за фінансової підтримки Європейського Союзу здійснено оснащення центру усім необхідним для надання населенню якісних адміністративних послуг. За фінансової підтримки ЄС ПРООН придбано меблі для 11 робочих місць та 7 комплектів комп’ютерної техніки, а також облаштовано зону очікування, зону для обробки документів, побутові приміщення для персоналу, серверна, дитячий куточок. Для полегшення доступу  особам  з вадами зору  прокладено  тактильну плитку та  виготовлені інформаційні таблички зі шрифтом Брайля, туалет обладнано поручнями для інвалідів-візочників.

Крім того, встановлено велосипедну стоянку, нові вивіски ті навігація центру, інформаційні стенди, урни для роздільного збору сміття. Приміщення оснащене охоронною та пожежною сигналізацією, вікна  заґратовано.

Презентація оновленого офісу Центру надання адміністративних послу відбулась 14 вересня за участю делегації Єврокомісії, Представництва ЄС в Україні, Програми розвитку ООН та облдержадміністрації.

Організація надання адміністративних послуг у Центрі здійснюється адміністраторами та державними реєстраторами.

Адміністратори Центру забезпечують надання адміністративних послуг шляхом взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, державні реєстратори безпосередньо здійснюють прийом, опрацювання та видачу готового результату суб’єктам звернення.

Відповідно до вимог Закону України «Про адміністративні послуги» розроблено графік прийому суб’єктів звернень Центру, який затверджено головою райдержадміністрації. Прийом суб’єктів звернень працівниками Центру здійснюється згідно з чинним законодавством - п’ять днів на тиждень без обідньої перерви. Один день  на тиждень – у вівторок - прийом суб’єктів звернень проводиться до 20.00 години.

 Сформовано нормативно-правову базу, на підставі якої діє Центр, зокрема: положення про ЦНАП, регламент ЦНАПу, перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП. п’ять днів на тиждень без обідньої перерви. Один день  на тиждень – у вівторок - прийом суб’єктів звернень проводиться до 20.00 години.

Перелік адміністративних послуг, які надаються у Центрі, визначається головою районної державної адміністрації та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України від 16.05.2014 року            № 523.

Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 30.03.2018   № 321 затверджений оновлений перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, в кількості 113 послуг, а саме: 10 – послуги відділу містобудування та архітектури; 16 – послуги служби у справах дітей; 11 – послуги Держгеокадастру; 44 – послуги Головного територіального управління юстиції; 30 – послуги відділу надання адміністративних послуг з державної реєстрації бізнесу та нерухомості; 1 – послуга Попаснянського міськрайонного управління відділу ГУДСНС у Луганській області, 1 – послуга Державної міграційної служби (вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45- річного віку).

За I квартал  до Центру з заявами на надання адміністративних послуг звернулось 1045 суб’єктів звернень.

Якщо подивитись на структуру адміністративних послуг, то найбільше суб’єктів звернень звернулось за адміністративними послугами, що стосуються реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі, за видачею витягів з Державного земельного кадастру,  за довідками про наявність земель ( за даними форми 6-ЗЕМ) та за витягами про нормативну грошову оцінку земельних ділянок – 559 суб’єктів звернень,  за адміністративними послугами з державної реєстрації бізнесу  та речового права – 264 суб’єкта звернень, що стосуються вклеювання фотографії до паспорта громадянина України звернулося 190 суб’єктів звернень, за видачею будівельного паспорта та містобудівних умов та обмежень земельної ділянки звернулось 14 суб’єктів звернень, за адміністративними послугами з державної реєстрації громадських об’єднань звернулось 8 суб’єктів звернень.

  З метою спрощення та вдосконалення надання адміністративних процедур, швидкого отримання адміністративних послуг суб’єктами звернень запроваджено надання 7 адміністративних послуг відділу архітектури та містобудування в електронній формі. Останнім часом  більш активно громадяни стали замовляти онлайн послуги через Публічну кадастрову карту,  а саме: Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру; Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки; Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу про земельну ділянку. Заявники безпосередньо отримують результат надання послуг в обраному ЦНАПі. Протягом I кварталу було отримано 110 таких готових результатів (за аналогічний період 2017 року – 5).

З метою найбільш повного інформування суб'єктів звернень  щодо порядку надання адміністративних послуг на офіційному сайті Попаснянської районної державної адміністрації (посилання на сайт РДА - http://pps.loga.gov.ua/) створено окремий розділ «Адміністративні послуги», на якому розміщено інформацію про місце розташування ЦНАП, контактні телефони та електронну адресу, графік прийому суб’єктів звернень, нормативно-правову базу, що регламентує діяльність ЦНАП, інформаційні  картки суб’єктів надання адміністративних послуг.  Також на сайті розміщені заяви на отримання послуг та інформація щодо переліку документів, необхідних для надання кожної послуги. Є можливість завантажити бланк заяви та звертатись до Центру вже з повним пакетом документів.

Робота Центру розрахована на зручність, починаючи з холу і закінчуючи безпосередньо організацією надання необхідної послуги .  В Центрі розташовані стенди з інформацією про послуги та перелік необхідних для їх одержання  документів. В центрі можна отримати консультацію з різних питань, які відносяться до компетенції райдержадміністрації, територіальних органів державної виконавчої влади, подати документи на отримання адміністративних послуг.  В Центрі надання адміністративних послуг створені умови для швидкого вирішення  проблем громадян, скорочення та спрощення процедур отримання ними усіх необхідних документів, унеможливлення будь-яких корупційних дій з боку посадових осіб адміністративних органів. Основними принципами в роботі з відвідувачами в Центрі є ввічливе ставлення до кожного відвідувача, розуміння проблем, з якими звертаються  відвідувачі, прагнення максимально швидко знайти їх рішення.

У зв’язку з тим, що деякі адміністративні послуги надаються на платній основі, тому для зручності споживачів в приміщенні Центру 27 березня розміщено POS-термінал. Відвідувачі можуть здійснити оплату адміністративної послуги банківською карткою не виходячи із ЦНАП, а це додаткові зручності для заявників. Співробітник центру вводить назву потрібної послуги та суму платежу, а реквізити проставляються автоматично. На підтвердження оплати клієнт отримує чек.

       Ми постійно проводимо аналіз ефективності нашої роботи, обмінюємось досвідом з колегами інших районів області і використовуємо у своїй практиці їхні найкращі напрацювання.

У подальшому серед основних завдань надання адміністративних послуг є збільшення переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, підвищення якості надання таких послуг, скорочення строків та видатків на їх надання,  впровадження нових інформаційних технологій для спрощення процедури надання адміністративних послуг.

       

 

Розміщено: 27.03.2018

В приміщенні Центру надання адміністративних послуг встановлено POS-термінал Ощадбанку

З метою створення умов для оплати адміністративного збору в приміщенні Центру надання адміністративних послуг при Попаснянській районній державній адміністрації  згідно договору з АТ "Ощадбанк" 27 березня поточного року розміщено POS-термінал на робочому столі адміністратора. Відвідувачі мають змогу здійснити оплату адміністративної послуги банківською карткою не виходячи із ЦНАП, а це додаткові зручності для заявників. Співробітник центру вводить назву потрібної послуги та суму платежу, а реквізити проставляються автоматично. На підтвердження оплати клієнт отримує чек.

Щоденно працюємо для покращення обслуговування!

       

 

Розміщено: 12.03.2018

До уваги засновників  державних та комунальних друкованих засобів масової інформації !

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області повідомляє, що 24.12.2015 року прийнято Закон України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації » (далі - Закон), який набрав чинності 01.01.2016 року.

         Відповідно до вимог Закону органи державної влади, інші державні органи та органи місцевого самоврядування повинні вийти зі складу засновників друкованих засобів масової інформації одним із способів, передбачених статтею 3 вищевказаного Закону, а саме:

1) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції – у разі відсутності у майні редакції державного (комунального) майна;

2) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції з перетворення редакції членами її трудового колективу у суб’єкт господарювання із збереженням назви, цільового призначення, мови видання і тематичної спрямованості друкованого засобу масової інформації;

3) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції з подальшою приватизацією майна редакції, що перебуває у державній чи комунальній власності, відповідно до законодавства з питань приватизації, якщо трудовий колектив редакції не подає протягом установленого цим Законом строку пропозиції про свою участь у реформуванні друкованого засобу масової інформації.

         Відповідно до зведеного переліку державних і комунальних друкованих засобів масової, які підлягають реформуванню, у Луганській області станом на 01.03.2018 року підлягають реформуванню 16 друкованих засобів масової інформації, з них станом на 01.03.2017 року пройшли процес реформування 5.

         Звертаємо увагу засновників державних та комунальних друкованих засобів масової інформацію на те, що  разі неподання протягом трьох років (до 01.01.2019) з дати набуття чинності Закону заяви на перереєстрацію відповідного друкованого засобу масової інформації до реєструючого органу (відповідно до вимог ст. 11 Закону):

свідоцтво про державну реєстрацію буде визнано недійсним;
після прийняття рішення про визнання свідоцтва недійсним подальший випуск або розповсюдження друкованого видання відповідно до ст. 41 Закону України «Про друковані засоби масової інформацію (пресу) в Україні» вважатиметься порушенням законодавства про друковані засоби масової інформації та тягне за собою відповідальність відповідно до вимог ст. 186-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

        За матеріалами Головного територіального управління юстиції у Луганській області

 

Розміщено: 07.03.2018

Порядок повернення помилково або надміру сплачених коштів у сфері реєстрації громадських формувань

Для повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного бюджету за кодами бюджетної класифікації 22010300, 22012700, 22012900 громадському формуванню необхідно зробити декілька простих кроків:

            1) звернутись до Головного територіального управління юстиції у Луганській області із заявою про підготовку та видачу подання про повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного бюджету. Зразок такої заяви розміщено на веб-сайті Головного територіального управління юстиції у Луганській області за посиланням - http://lugjust.gov.ua/napriamky-diialnosti/nap2/derzhavna-reiestratsiia-...

            2) отримати подання Головного територіального управління юстиції у Луганській області на повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету зборів, платежів та інших доходів бюджету;

            3) звернутись з поданням Головного територіального управління юстиції у Луганській області та заявою до відповідного органу Державної казначейської служби.

            Заява про повернення коштів з бюджету, яка подається до відповідного органу Державної казначейської служби, складається платником у довільній формі з обов'язковим зазначенням такої інформації: причини повернення коштів з бюджету, найменування платника (суб'єкта господарювання), код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) або прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи, реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання в установленому порядку відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та мають відмітку у паспорті), місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи та номер контактного телефону, сума платежу, що підлягає поверненню, спосіб перерахування коштів з бюджету - у безготівковій формі із зазначенням реквізитів рахунку одержувача коштів чи у готівковій формі.

            До заяви додається оригінал або копія документу про переказ коштів або паперова копія електронного розрахункового документа, які підтверджують перерахування коштів до державного бюджету.

            Для оформлення подання про повернення помилково або надміру зарахованих коштів до державного бюджету необхідно звернутися до Головного територіального управління юстиції у Луганській області за адресою: Луганська область, вулиця Єгорова, будинок 22, кабінет 212.

            У разі виникнення питань щодо повернення помилково або надміру зарахованих коштів до державного бюджету можна звернутися до Головного територіального управління юстиції у Луганській області за телефонами: 0645242216, 0953621202.

Також, можна отримати консультацію за допомогою он-лайн чата з питань державної реєстрації громадських формувань за посиланням: http://lugjust.gov.ua/gf-chat/.

             За матеріалами Головного територіального управління юстиції у Луганській області

 

Розміщено: 26.02.2018

Новели законодавства щодо механізмів захисту речових прав на земельні ділянки та боротьби з рейдерством

09 грудня 2017 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 06 грудня 2017 року №925 «Деякі питання удосконалення механізмів захисту речових прав на земельні ділянки» (далі – Постанова №925), якою передбачено внесення змін до низки законодавчих актів, які регулюють відносини у сфері державної реєстрації нерухомості, зокрема земельних ділянок.

Прийняття Постанови №925 покликано, в першу чергу, для створення нових та удосконалення існуючих механізмів захисту майнових прав громадян та юридичних осіб від незаконних спроб посягання на нерухоме майно та недопущення здійснення тих чи інших реєстраційних дій, що можуть призвести до незаконної реєстрації (перереєстрації) земельних ділянок, які належать іншій особі.

Зокрема, передбачається, що державна реєстрація права власності на земельну ділянку, реєстрацію якого проведено до 1 січня 2013 року, відповідно до законодавства, що діяло на момент його набуття, проводиться за умови наявності відповідних відомостей про зареєстровані права в Державному земельному кадастрі.

Також, запроваджується перевірка наявності та автентичності кадастрового номера земельної ділянки в Державному земельному кадастрі вже під час формування державним реєстратором заяви в режимі реального часу.

Документом визначаються способи виправлення технічних помилок у разі виявлення державним реєстратором прав на нерухоме майно у отриманих з Державного земельного кадастру відомостях про власників, користувачів земельної ділянки, перенесених з Державного реєстру земель.

Також, Постановою №925 визначено, що після доопрацювання програмного забезпечення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, але не пізніше 01 березня 2018 року, дія розпорядження Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2016 року №789-р «Про запровадження реалізації пілотного проекту щодо інформування у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» буде поширена на орендарів та інших осіб, які мають право користуватися чужими земельними ділянками.

Тобто, орендарі та інші особи, які користуються земельними ділянками зможуть отримувати інформацію про спроби провести реєстраційні дії з  майном яке знаходиться у їх користуванні і, у разі, якщо ці дії проводяться без їхнього відома, швидко зреагувати на них. Раніше послуга з інформування про реєстраційні дії у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно надавалась виключно за умови наявності зареєстрованого права власності на окремий індивідуально визначений об’єкт нерухомого майна лише власнику земельної ділянки.

Завдяки  даній постанові ліквідуються прогалини в законодавстві, якими користувалися рейдери для захоплення чужого майна чи здійснення  подвійної реєстрації сільськогосподарських земель. Таким чином, прийняття Постанови №925забезпечить в майбутньому знищення такого поняття як «рейдерство» у сільськогосподарській сфері, та буде гарантувати захист майнових прав та інтересів як землевласників так і землекористувачів.

        За матеріалами Головного територіального управління юстиції у Луганській області