Новини

Розміщено: 07.05.2018

 Роботу оперативного штабу з протидії рейдерству та забезпечення прав і свобод власників і користувачів земель поновлено!                                                                                                                       

18 квітня 2018 року відбулось засідання Кабінету Міністрів України за наслідком якого було прийнято Протокол № 14. Відповідно до п. 4 розділу 7 вказаного протоколу головам облдержадміністрацій разом з територіальними підрозділами Мін’юсту, МВС, Держгеокадастру, ДФС, за участю представників органів прокуратури України та СБУ у зв’язку з проведенням весняної посівної кампанії було доручено взяти під особистий контроль стан дотримання прав та законних інтересів землевласників та орендарів земельних ділянок з метою недопущення зриву проведення весняно польових робіт, активізувати роботу регіональних міжвідомчих комісій з питань захисту прав інвесторів, протидії незаконному поглинанню та захопленню підприємств та оперативно реагувати на випадки силового захоплення земельних ділянок, об’єктів інфраструктури та інші прояви аграрного «рейдерства».

Відтак, 03 травня 2018 року за участю заступника голови Луганської обласної державної адміністрації Данієляна В.Р., начальника ГТУЮ у Луганській області Філатової Т.Д., представників територіальних підрозділів Міністерства внутрішніх справ, Держгеокадастру, Державної фіскальної служби та органів прокуратури було відновлено роботу оперативного штабу з протидії рейдерству та забезпечення прав і свобод власників і користувачів земель. Крім цього, до складу штабу входять представники Сєвєродонецького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, громадських організацій, спілок та асоціацій.

На першому установчому засіданні члени штабу ознайомились з персональним складом, графіком роботи мобільних точок доступу до системи безоплатної правової допомоги з локацією в межах Луганської області, встановили порядок проведення засідань не менше ніж один раз на два тижні починаючи з 03.05.2018 та доки не мине потреба. Також, на засіданні визначили контактні телефони «гарячої лінії» оперативного штабу, а саме: (06452) 4-24-93, (0645) 70-50-89, 067-851-94-73, 050-641-36-49.

Таким чином, оперативний штаб з протидії рейдерству та забезпечення прав і свобод власників і користувачів земель на Луганщині буде працювати за для захисту законних прав та інтересів українських громадян, протидії рейдерству, швидкого та ефективного реагування на будь-які незаконні дії стосовно протиправного захоплення майна аграріїв, надання правової допомоги в оформленні правовстановлюючих документів на земельні ділянки, сприяння правоохоронним органам у фіксації вчинених правопорушень для подальшого притягнення винних осіб до відповідальності доки не мине потреба.

 

                                   За матеріалами Головного територіального управління юстиції у Луганській області      

 

Розміщено: 07.05.2018

 Юстиція Луганщини крокує назустріч громадськості                                                                                                                             

Головним територіальним управлінням юстиції у Луганській області постійно здійснюються заходи, спрямовані на співробітництво з фронт-офісами у сфері реєстрації громадських формувань.

З метою забезпечення доступності та якості надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації громадських формувань Головним територіальним управлінням юстиції у Луганській області протягом березня-квітня 2018 року підписано ще дві угоди про співробітництво з Біловодською селищною радою Біловодського району Луганської області та Кремінською міською радою.

Відповідно до цих угод про співробітництво, центри надання адміністративних послуг виконавчого комітету Біловодської селищної ради та виконавчого комітету Кремінської міської ради, забезпечують прийняття документів та видачу результатів надання адміністративних послуг у сфері реєстрації громадських формувань.

Місцезнаходження Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Біловодської селищної ради — 92800, Луганська обл., Біловодський район, смт. Біловодськ, вул. Центральна, 130; контактний номер телефону -(06466) 20288; графік роботи — понеділок, середа, четвер 8.00-17.00, вівторок 8.00-20.00, п’ятниця 8.00-16.00.

Місцезнаходження Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Кремінської міської ради — 92900, Луганська обл., Кремінський район, м.Кремінна, просп. Дружби, будинок 13; контактний номер телефону — (06454) 21643; графік роботи — понеділок – четвер 08.00 — 16.00, п’ятниця 08.00 – 15.00.

Нагадуємо, що громадські формування із статусом юридичної особи можуть подати документи для державної реєстрації до центрів надання адміністративних послуг районних державних адміністрацій та місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, з переліком яких можна ознайомитись на веб-сайті Головного територіального управління юстиції у Луганській області за посиланням 

lugjust.gov.ua/napriamky-diialnosti/nap2/derzhavna-reiestratsiia-drukovanykh-zasobiv-masovoi-informatsii-ta-hromadskykh-formuvan/766-sub-ekti-prijomu-vidachi-dokumentiv-u-sferi-reestratsiji-gromadskikh-formuvan

 

                                   За матеріалами Головного територіального управління юстиції у Луганській області      

 

 

Розміщено: 11.04.2018

Захисти свою нерухомість за допомогою сервісу «СМС-Маяк»                                                                                                          

У питанні незаконного заволодіння майном принциповим моментом є час, тому чим швидше законний власник зреагує на захоплення майна, тим більше має шансів повернути вкрадене без втрат .

         За законом власник об’єкта нерухомого майна має можливість накласти заборону на проведення реєстраційних дій щодо власного об’єкта нерухомого майна терміном до 10 діб, аби протягом цього часу мати можливість звернутись до суду і зупинити незаконні дії.

Суттєво підвищити шанс на оперативне реагування й ефективно захистити свої порушені права на нерухоме майно землевласник може шляхом підключення до сервісу “СМС - Маяк”. Сервіс інформує фізичних та юридичних осіб про зміну статусу об'єктів нерухомого майна, а власників нерухомості — про надання заяв про проведення будь-яких реєстраційних дій відносно їх майна, а також про дату та час реєстрації такої заяви.

Завдяки цьому сервісу його користувачі отримують СМС-повідомлення про вчинення реєстраційних дій щодо нерухомості у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (далі – Державний реєстр прав).

Сервісна послуга з інформування про реєстраційні дії у Державному реєстрі прав надається виключно за умови наявності зареєстрованого права власності на окремий індивідуально визначений об’єкт нерухомого майна з присвоєним реєстраційним номером такому об’єкту:

а) власнику окремого індивідуально визначеного об’єкта нерухомого майна – про подані заяви у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень щодо належного такому власнику об’єкта нерухомого майна, а саме про реєстраційний номер, дату і час реєстрації таких заяв;

б) користувачу земельної ділянки – про подані заяви у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень щодо земельної ділянки, яка перебуває у користуванні такого користувача, а саме про реєстраційний номер, дату і час реєстрації такої заяви;

в) фізичним та юридичним особам – про проведені реєстраційні дії стосовно будь-якого окремого індивідуально визначеного об’єкта нерухомого майна без зазначення відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про суб’єктів таких прав.

Таким чином, фізичні та юридичні особи можуть бути проінформовані про будь-які реєстраційні дії, які вчиняються з їхньою нерухомістю, що суттєво збільшить шанси власників на захист власності від рейдерських атак.

 З метою ознайомлення з порядком дії, вартості та користуванням сервісом "СМС-маяк" необхідно перейти за посиланням: http://smsmayak.com.ua.

 

                                   За матеріалами Головного територіального управління юстиції у Луганській області      

 

 

Розміщено: 04.04.2018

Підсумки роботи Центру надання адміністративних послуг при Попаснянській районній державній адміністрації за I квартал 2018 року

Центр надання адміністративних послуг при Попаснянській районній державній адміністрації ( далі – Центр) було створено 27 грудня 2013 року з метою забезпечення доступності та спрощення одержання адміністративних послуг під час їх надання відповідно до Конституції та законодавства України.

 Основними завданнями Центру є:

організація надання адміністративних послуг в найкоротші терміни і  при мінімальній кількості відвідувань заявників;
спрощення процедури отримання послуг і поліпшення якості їх надання;
надання суб'єктам звернень вичерпної інформації і консультацій з  питання вимог та порядку надання адміністративних послуг.

 Основні принципи роботи:

 - орієнтація на суб'єкта звернення;

 - відкритість, прозорість та зрозумілість процедур;

 - запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг;

 - оперативність у вирішенні питань.;

 - забезпечення рівності прав всіх суб'єктів звернення.

 На відділ адміністративних послуг Попаснянської райдержадміністрації покладено здійснення матеріально-технічного та організаційного  забезпечення діяльності Центру, керівництво і відповідальність за організацію  його діяльності. Штатна чисельність  відділу адміністративних послуг складає 10 осіб.

Центр розміщується в приміщенні, яке належить до комунальної власності територіальної громади міста Попасна, загальною площею 132,8 кв.м.

В рамках програми ПРООН «Відновлення і розбудова миру» та за фінансової підтримки Європейського Союзу здійснено оснащення центру усім необхідним для надання населенню якісних адміністративних послуг. За фінансової підтримки ЄС ПРООН придбано меблі для 11 робочих місць та 7 комплектів комп’ютерної техніки, а також облаштовано зону очікування, зону для обробки документів, побутові приміщення для персоналу, серверна, дитячий куточок. Для полегшення доступу  особам  з вадами зору  прокладено  тактильну плитку та  виготовлені інформаційні таблички зі шрифтом Брайля, туалет обладнано поручнями для інвалідів-візочників.

Крім того, встановлено велосипедну стоянку, нові вивіски ті навігація центру, інформаційні стенди, урни для роздільного збору сміття. Приміщення оснащене охоронною та пожежною сигналізацією, вікна  заґратовано.

Презентація оновленого офісу Центру надання адміністративних послу відбулась 14 вересня за участю делегації Єврокомісії, Представництва ЄС в Україні, Програми розвитку ООН та облдержадміністрації.

Організація надання адміністративних послуг у Центрі здійснюється адміністраторами та державними реєстраторами.

Адміністратори Центру забезпечують надання адміністративних послуг шляхом взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, державні реєстратори безпосередньо здійснюють прийом, опрацювання та видачу готового результату суб’єктам звернення.

Відповідно до вимог Закону України «Про адміністративні послуги» розроблено графік прийому суб’єктів звернень Центру, який затверджено головою райдержадміністрації. Прийом суб’єктів звернень працівниками Центру здійснюється згідно з чинним законодавством - п’ять днів на тиждень без обідньої перерви. Один день  на тиждень – у вівторок - прийом суб’єктів звернень проводиться до 20.00 години.

 Сформовано нормативно-правову базу, на підставі якої діє Центр, зокрема: положення про ЦНАП, регламент ЦНАПу, перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП. п’ять днів на тиждень без обідньої перерви. Один день  на тиждень – у вівторок - прийом суб’єктів звернень проводиться до 20.00 години.

Перелік адміністративних послуг, які надаються у Центрі, визначається головою районної державної адміністрації та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України від 16.05.2014 року            № 523.

Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 30.03.2018   № 321 затверджений оновлений перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, в кількості 113 послуг, а саме: 10 – послуги відділу містобудування та архітектури; 16 – послуги служби у справах дітей; 11 – послуги Держгеокадастру; 44 – послуги Головного територіального управління юстиції; 30 – послуги відділу надання адміністративних послуг з державної реєстрації бізнесу та нерухомості; 1 – послуга Попаснянського міськрайонного управління відділу ГУДСНС у Луганській області, 1 – послуга Державної міграційної служби (вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45- річного віку).

За I квартал  до Центру з заявами на надання адміністративних послуг звернулось 1045 суб’єктів звернень.

Якщо подивитись на структуру адміністративних послуг, то найбільше суб’єктів звернень звернулось за адміністративними послугами, що стосуються реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі, за видачею витягів з Державного земельного кадастру,  за довідками про наявність земель ( за даними форми 6-ЗЕМ) та за витягами про нормативну грошову оцінку земельних ділянок – 559 суб’єктів звернень,  за адміністративними послугами з державної реєстрації бізнесу  та речового права – 264 суб’єкта звернень, що стосуються вклеювання фотографії до паспорта громадянина України звернулося 190 суб’єктів звернень, за видачею будівельного паспорта та містобудівних умов та обмежень земельної ділянки звернулось 14 суб’єктів звернень, за адміністративними послугами з державної реєстрації громадських об’єднань звернулось 8 суб’єктів звернень.

  З метою спрощення та вдосконалення надання адміністративних процедур, швидкого отримання адміністративних послуг суб’єктами звернень запроваджено надання 7 адміністративних послуг відділу архітектури та містобудування в електронній формі. Останнім часом  більш активно громадяни стали замовляти онлайн послуги через Публічну кадастрову карту,  а саме: Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру; Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки; Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу про земельну ділянку. Заявники безпосередньо отримують результат надання послуг в обраному ЦНАПі. Протягом I кварталу було отримано 110 таких готових результатів (за аналогічний період 2017 року – 5).

З метою найбільш повного інформування суб'єктів звернень  щодо порядку надання адміністративних послуг на офіційному сайті Попаснянської районної державної адміністрації (посилання на сайт РДА - http://pps.loga.gov.ua/) створено окремий розділ «Адміністративні послуги», на якому розміщено інформацію про місце розташування ЦНАП, контактні телефони та електронну адресу, графік прийому суб’єктів звернень, нормативно-правову базу, що регламентує діяльність ЦНАП, інформаційні  картки суб’єктів надання адміністративних послуг.  Також на сайті розміщені заяви на отримання послуг та інформація щодо переліку документів, необхідних для надання кожної послуги. Є можливість завантажити бланк заяви та звертатись до Центру вже з повним пакетом документів.

Робота Центру розрахована на зручність, починаючи з холу і закінчуючи безпосередньо організацією надання необхідної послуги .  В Центрі розташовані стенди з інформацією про послуги та перелік необхідних для їх одержання  документів. В центрі можна отримати консультацію з різних питань, які відносяться до компетенції райдержадміністрації, територіальних органів державної виконавчої влади, подати документи на отримання адміністративних послуг.  В Центрі надання адміністративних послуг створені умови для швидкого вирішення  проблем громадян, скорочення та спрощення процедур отримання ними усіх необхідних документів, унеможливлення будь-яких корупційних дій з боку посадових осіб адміністративних органів. Основними принципами в роботі з відвідувачами в Центрі є ввічливе ставлення до кожного відвідувача, розуміння проблем, з якими звертаються  відвідувачі, прагнення максимально швидко знайти їх рішення.

У зв’язку з тим, що деякі адміністративні послуги надаються на платній основі, тому для зручності споживачів в приміщенні Центру 27 березня розміщено POS-термінал. Відвідувачі можуть здійснити оплату адміністративної послуги банківською карткою не виходячи із ЦНАП, а це додаткові зручності для заявників. Співробітник центру вводить назву потрібної послуги та суму платежу, а реквізити проставляються автоматично. На підтвердження оплати клієнт отримує чек.

       Ми постійно проводимо аналіз ефективності нашої роботи, обмінюємось досвідом з колегами інших районів області і використовуємо у своїй практиці їхні найкращі напрацювання.

У подальшому серед основних завдань надання адміністративних послуг є збільшення переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, підвищення якості надання таких послуг, скорочення строків та видатків на їх надання,  впровадження нових інформаційних технологій для спрощення процедури надання адміністративних послуг.

       

 

Розміщено: 27.03.2018

В приміщенні Центру надання адміністративних послуг встановлено POS-термінал Ощадбанку

З метою створення умов для оплати адміністративного збору в приміщенні Центру надання адміністративних послуг при Попаснянській районній державній адміністрації  згідно договору з АТ "Ощадбанк" 27 березня поточного року розміщено POS-термінал на робочому столі адміністратора. Відвідувачі мають змогу здійснити оплату адміністративної послуги банківською карткою не виходячи із ЦНАП, а це додаткові зручності для заявників. Співробітник центру вводить назву потрібної послуги та суму платежу, а реквізити проставляються автоматично. На підтвердження оплати клієнт отримує чек.

Щоденно працюємо для покращення обслуговування!

       

 

Розміщено: 12.03.2018

До уваги засновників  державних та комунальних друкованих засобів масової інформації !

Головне територіальне управління юстиції у Луганській області повідомляє, що 24.12.2015 року прийнято Закон України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації » (далі - Закон), який набрав чинності 01.01.2016 року.

         Відповідно до вимог Закону органи державної влади, інші державні органи та органи місцевого самоврядування повинні вийти зі складу засновників друкованих засобів масової інформації одним із способів, передбачених статтею 3 вищевказаного Закону, а саме:

1) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції – у разі відсутності у майні редакції державного (комунального) майна;

2) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції з перетворення редакції членами її трудового колективу у суб’єкт господарювання із збереженням назви, цільового призначення, мови видання і тематичної спрямованості друкованого засобу масової інформації;

3) вихід органів державної влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування із складу засновників (співзасновників) друкованого засобу масової інформації та редакції з подальшою приватизацією майна редакції, що перебуває у державній чи комунальній власності, відповідно до законодавства з питань приватизації, якщо трудовий колектив редакції не подає протягом установленого цим Законом строку пропозиції про свою участь у реформуванні друкованого засобу масової інформації.

         Відповідно до зведеного переліку державних і комунальних друкованих засобів масової, які підлягають реформуванню, у Луганській області станом на 01.03.2018 року підлягають реформуванню 16 друкованих засобів масової інформації, з них станом на 01.03.2017 року пройшли процес реформування 5.

         Звертаємо увагу засновників державних та комунальних друкованих засобів масової інформацію на те, що  разі неподання протягом трьох років (до 01.01.2019) з дати набуття чинності Закону заяви на перереєстрацію відповідного друкованого засобу масової інформації до реєструючого органу (відповідно до вимог ст. 11 Закону):

свідоцтво про державну реєстрацію буде визнано недійсним;
після прийняття рішення про визнання свідоцтва недійсним подальший випуск або розповсюдження друкованого видання відповідно до ст. 41 Закону України «Про друковані засоби масової інформацію (пресу) в Україні» вважатиметься порушенням законодавства про друковані засоби масової інформації та тягне за собою відповідальність відповідно до вимог ст. 186-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

        За матеріалами Головного територіального управління юстиції у Луганській області

 

Розміщено: 07.03.2018

Порядок повернення помилково або надміру сплачених коштів у сфері реєстрації громадських формувань

Для повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного бюджету за кодами бюджетної класифікації 22010300, 22012700, 22012900 громадському формуванню необхідно зробити декілька простих кроків:

            1) звернутись до Головного територіального управління юстиції у Луганській області із заявою про підготовку та видачу подання про повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного бюджету. Зразок такої заяви розміщено на веб-сайті Головного територіального управління юстиції у Луганській області за посиланням - http://lugjust.gov.ua/napriamky-diialnosti/nap2/derzhavna-reiestratsiia-...

            2) отримати подання Головного територіального управління юстиції у Луганській області на повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету зборів, платежів та інших доходів бюджету;

            3) звернутись з поданням Головного територіального управління юстиції у Луганській області та заявою до відповідного органу Державної казначейської служби.

            Заява про повернення коштів з бюджету, яка подається до відповідного органу Державної казначейської служби, складається платником у довільній формі з обов'язковим зазначенням такої інформації: причини повернення коштів з бюджету, найменування платника (суб'єкта господарювання), код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) або прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи, реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання в установленому порядку відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та мають відмітку у паспорті), місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи та номер контактного телефону, сума платежу, що підлягає поверненню, спосіб перерахування коштів з бюджету - у безготівковій формі із зазначенням реквізитів рахунку одержувача коштів чи у готівковій формі.

            До заяви додається оригінал або копія документу про переказ коштів або паперова копія електронного розрахункового документа, які підтверджують перерахування коштів до державного бюджету.

            Для оформлення подання про повернення помилково або надміру зарахованих коштів до державного бюджету необхідно звернутися до Головного територіального управління юстиції у Луганській області за адресою: Луганська область, вулиця Єгорова, будинок 22, кабінет 212.

            У разі виникнення питань щодо повернення помилково або надміру зарахованих коштів до державного бюджету можна звернутися до Головного територіального управління юстиції у Луганській області за телефонами: 0645242216, 0953621202.

Також, можна отримати консультацію за допомогою он-лайн чата з питань державної реєстрації громадських формувань за посиланням: http://lugjust.gov.ua/gf-chat/.

             За матеріалами Головного територіального управління юстиції у Луганській області

 

Розміщено: 26.02.2018

Новели законодавства щодо механізмів захисту речових прав на земельні ділянки та боротьби з рейдерством

09 грудня 2017 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 06 грудня 2017 року №925 «Деякі питання удосконалення механізмів захисту речових прав на земельні ділянки» (далі – Постанова №925), якою передбачено внесення змін до низки законодавчих актів, які регулюють відносини у сфері державної реєстрації нерухомості, зокрема земельних ділянок.

Прийняття Постанови №925 покликано, в першу чергу, для створення нових та удосконалення існуючих механізмів захисту майнових прав громадян та юридичних осіб від незаконних спроб посягання на нерухоме майно та недопущення здійснення тих чи інших реєстраційних дій, що можуть призвести до незаконної реєстрації (перереєстрації) земельних ділянок, які належать іншій особі.

Зокрема, передбачається, що державна реєстрація права власності на земельну ділянку, реєстрацію якого проведено до 1 січня 2013 року, відповідно до законодавства, що діяло на момент його набуття, проводиться за умови наявності відповідних відомостей про зареєстровані права в Державному земельному кадастрі.

Також, запроваджується перевірка наявності та автентичності кадастрового номера земельної ділянки в Державному земельному кадастрі вже під час формування державним реєстратором заяви в режимі реального часу.

Документом визначаються способи виправлення технічних помилок у разі виявлення державним реєстратором прав на нерухоме майно у отриманих з Державного земельного кадастру відомостях про власників, користувачів земельної ділянки, перенесених з Державного реєстру земель.

Також, Постановою №925 визначено, що після доопрацювання програмного забезпечення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, але не пізніше 01 березня 2018 року, дія розпорядження Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2016 року №789-р «Про запровадження реалізації пілотного проекту щодо інформування у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» буде поширена на орендарів та інших осіб, які мають право користуватися чужими земельними ділянками.

Тобто, орендарі та інші особи, які користуються земельними ділянками зможуть отримувати інформацію про спроби провести реєстраційні дії з  майном яке знаходиться у їх користуванні і, у разі, якщо ці дії проводяться без їхнього відома, швидко зреагувати на них. Раніше послуга з інформування про реєстраційні дії у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно надавалась виключно за умови наявності зареєстрованого права власності на окремий індивідуально визначений об’єкт нерухомого майна лише власнику земельної ділянки.

Завдяки  даній постанові ліквідуються прогалини в законодавстві, якими користувалися рейдери для захоплення чужого майна чи здійснення  подвійної реєстрації сільськогосподарських земель. Таким чином, прийняття Постанови №925забезпечить в майбутньому знищення такого поняття як «рейдерство» у сільськогосподарській сфері, та буде гарантувати захист майнових прав та інтересів як землевласників так і землекористувачів.

        За матеріалами Головного територіального управління юстиції у Луганській області