Порядок оскарження
Новий порядок оскарження рішень, дій та бездіяльності державних реєстраторів нерухомості та бізнесу! З 01.01.2016 громадяни мають право оскаржити рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації прав не тільки до суду, а і до Міністерства юстиції України або його територіальних органів. Міністерство юстиції України розглядає скарги: 1) на рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав (крім випадків, коли таке право набуто на підставі рішення суду, а також коли щодо нерухомого майна наявний судовий спір); 2) на рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України. Територіальні органи Міністерства юстиції України розглядають скарги: 1) на рішення (крім рішення про державну реєстрацію прав), дії або бездіяльність державного реєстратора; 2) на дії або бездіяльність суб’єктів державної реєстрації прав.
Територіальний орган Міністерства юстиції України розглядає скарги щодо державного реєстратора, суб’єктів державної реєстрації прав, які здійснюють діяльність у межах території, на якій діє відповідний територіальний орган. Скарга на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора подається особою, яка вважає, що її права порушено, у письмовій формі та має містити: 1) повне найменування (ім’я) скаржника, його місце проживання чи перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних осіб), а також найменування (ім’я) представника скаржника, якщо скарга подається представником; 2) зміст оскаржуваного рішення, дій чи бездіяльності та норми законодавства, порушені на думку скаржника; 3) викладення обставин, якими скаржник обґрунтовує свої вимоги; 4) підпис скаржника або його представника із зазначенням дати складення скарги. Адреси, за якими необхідно надсилати скарги: Міністерство юстиції України: 01001 м.Київ, вул.Городецького, 13. Головне територіальне управління юстиції у Луганській області: 93404 м.Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, 22. |